برگزاری سمپوزیوم مشترک مرکز مطالعات و دفتر بین­ الملل دانشگاه با دانشگاه الـمعارف در زمینه هوش مصنوعی و بلاکچین

 | تاریخ ارسال: 1402/11/24 | 
مرکز مطالعات بین‌المللی (CIS) و دفتر بین‌­الملل دانشگاه خوارزمی با همراه دانشگاه الـمعارف، اقدام به برگزاری سمپوزیوم دو روزه‌ای در رابطه با هوش مصنوعی و بلاکچین‌­ها کردند. این رویداد که به صورت مجازی در تاریخ ۶ و ۷ فوریه ۲۰۲۴ برگزار شد، توجهات را به جدیدترین دستاوردها در زمینه فناوری و امنیت سایبری جلب کرد که با استقبال گرم اساتید، محققین و دانشجویان دانشگاه المعارف عراق مواجه شد.
در روز اول سمپوزیوم دکتر مجتبی علی زاده، چهره‌ای شناخته‌شده به نمایندگی از بخش مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی، به بررسی و مرعفی "تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در امنیت سایبری" پرداخت. در این جلسه، دکتر علی زاده در مورد نقش رو به رشد هوش مصنوعی در تقویت دفاع‌های به صحبت پرداختند، موضوعی که در دنیای دیجیتال امروزی بسیار حائز اهمیت است. سمپوزیوم در روز دوم، با موضوعی روش‌ها و کاربردهای بلاکچین ادامه یافت. در این جلسه که مجدد توسط دکتر علی زاده برگزار شد،  درباره چگونگی تحول صنایع مختلف توسط فناوری بلاکچین به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

گفتگوهای انجام شده در طول این دو روز، نشان‌دهنده تعهد جدی CIS
و دانشگاه الـمعارف به تقویت تبادلات فرهنگی و آکادمیک طرفین. این سمپوزیوم یک گام مهم در راستای ابتکارات مشترک و تحکیم همکاری‌های بین این دو دانشگاه می­‌باشد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 275 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر