راهنمای دریافت اکانت Office 365 راهنمای دریافت اکانت Office 365

 | تاریخ ارسال: 1402/10/4 | 
 
Microsoft 365 مجموعه ابزارهای شناخته شده Office به همراه نرم‌افزارهای ویندوز ۱۰ و ابزارهای Enterprise Mobility + Security (EMS) بصورت یکپارچه عرضه کرده است. مجموعه ابزارهایی که در بسته مایکروسافت 365 عرضه شده است، بسته به نسخه و سطح سرویسی که  برای کاربران در نظر گرفته می شود متفاوت است.
 
 
همه ابزارها و سرویس‌هایی که از طریق کنترل پنل اختصاصی Microsoft 365 به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می گیرد، قابل مدیریت هستند. Microsoft ۳۶۵ حاوی سرویس‌های Word، Excel، PowerPoint و چند سرویس دیگر در حوزه ابزارهای collaboration یا ارتباط سازمانی است. این سرویس‌ها شامل SharePoint، OneDrive، Teams، Yammer، Planner، مایکروسافت استریم و موارد دیگر است.
 
مراحل دریافت اکانت Microsoft 365 
  
جهت دریافت شناسه کاربری و ورود به پروفایل کاربری فرم درخواست اکانت Microsoft 365 را در سامانه میز خدمت فاوا موجود در پیشخوان خدمت به آدرس https://my.khu.ac.ir تکمیل نمایید.(جهت دسترسی به میز خدمت فاوا میبایست از طریق پیشخوان خدمت و اطلاعات کاربری احراز هویت متمرکز اقدام نمایید) پس از ایجاد اکانت توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارسال اطلاعات کاربری به ایمیل دانشگاهی شخص درخواست دهنده به آدرس ذیل مراجعه نمایید.
 
 

 در مرحله ورود اطلاعات از شما خواسته می شود که ایمیل جایگزینی برای ریکاوری رمز عبور خود وارد نمایید. میبایست  بر روی گزینهnow  Setup it کلیک نموده و ایمیل شخصی خود (Yahoo,Gmail,Outlook) را وارد نمایید ، کدی ۶ رقمی به ایمیل مورد نظر  ارسال می گردد که می توانید با استفاده از کد وارد پروفایل Microsoft 365 شوید. از این پس در صورت فراموشی رمز عبور با انتخاب گزینه ریست پسورد رمز عبور جدید به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.
 
                                                                                     
      
 
 

                                                                                                              



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 212 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر