مراسم افتتاحیه مرکز تحلیل حرکت انسان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد. مراسم افتتاحیه مرکز تحلیل حرکت انسان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1400/7/27 | 
مراسم افتتاحیه مرکز تحلیل حرکت انسان در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی (پردیس کرج) با حضور دکتر حبیبی، ریاست دانشگاه روز دوشنبه ۲۶ مهرماه، مصادف با روز تربیت بدنی  برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، در این مراسم  دکتر الهی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ضمن تشکر از  تلاش و مساعدت اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برای  ساخت این مجموعه علمی،  ورزشی گفت: این مرکز با تلاش بی شائبه و شبانه روزی مدیران و مسئولان مربوطه ساخت و راه اندازی شده است.  وی در ادامه عنوان کرد: اساتید و دانشجویان می توانند برای انجام تحقیقات ، برنامه های علمی و پژوهشی از امکانات و تکنولوژی این مجموعه بهره مند شوند. سپس مرکز  تحلیل حرکت انسان توسط رئیس دانشگاه  خوارزمی افتتاح شد. 
دکتر حبیبی در این مراسم  اظهار داشت: در سال های گذشته تلاش بر این بود استاندارد سازی نرم افزاری و سخت افزاری بخش های مختلف دانشگاه را به انجام رسانیم . 
وی تصریح کرد: دانشکده ها برای تجهیز و استاندارد سازی فرایند های مربوطه باید اقدام کنند و با هماهنگی دفتر فنی دانشگاه وارد عرصه عمل شوند. ظرفیت سازی در دانشگاه باید با توجه به نیازهای دانشجویان انجام شود و رضایت آنان مورد توجه قرار گیرد.  وی افزود: برای برگزاری مسابقات کشوری و ورزش های  دانشجویی در داخل دانشگاه باید تعاملاتی با فدراسیون  ملی ورزش های دانشجویی داشته باشیم. وی در پایان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با مدیریت آینده نگر، در تمامی عرصه ها به ویژه ورزش های دانشجویی برای دانشگاه خوارزمی  آینده درخشانی را به وجود آوریم.
 دکتر حبیبی از مرکز سلامت ، بیوشیمی ورزشی و آزمایشگاه حیران نیز بازدیدکرد. پخش کلیپ های معرفی این  مرکز و عملکرد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از جمله برنامه های این  مراسم بود. 

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1680 بار   |   دفعات چاپ: 208 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر