مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر یک در دانشگاه برگزار شد. مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر یک در دانشگاه برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1399/12/3 | 
اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی با عنوان تیتر یک در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
شنبه دوم اسفند ۱۳۹۰ اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی به عنوان تیتر ۱ در دانشگاه خوارزمی، سالن غدیر با حضور مسئولان استانی، دانشجویان فعال در حوزه نشریات و مدیران دانشگاهی با محوریت تجلیل از نشریات برگزیده دانشجویی در جشنواره تیتر ۱ برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر تهامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی ضمن بیان راهبردهای فرهنگی و امکانات موجود در خصوص استفاده حداکثری دانشجویان در حوزه نشریات تخصصی و عمومی در کانون ها و انجمن های علمی این مسیر را موجب تحول افکار دانشجویی و اندیشه ورزی ذکر کردند.
سپس حجت الاسلام هاشمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اهمیت رسانه و آیات مرتبط با آن در قرآن همچنین شناخت فرستنده و مخاطب در رسانه و تولید محتوای فاخر، وجود رسانه‌های متعهد در حوزه دانشگاهی و تخصصی را لازمه رشد و توسعه جامعه یاد کردند.
آنگاه دکتر دهقان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از دانشگاه خوارزمی بابت راه‌اندازی دبیرخانه فرشتگان سلامت جهت تجلیل از شهدای مدافع سلامت این برنامه را مقدمه‌ای بر همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی بین دانشگاه خوارزمی و علوم پزشکی دانسته  و هرگونه همکاری و مشارکت در برنامه های فرهنگی را لازمه رشد و توسعه دانشگاهیان استان ذکر کردند.
سپس دکتر فرشباف دبیر کارگروه ارتباط با صنعتگران شبکه ملی جامعه و دانشگاه با بیان ارکان دموکراسی و رکن چهارم آن مطبوعات، به بیان چهار ضلع حکومت، مردم، رسانه و خرد دانشگاهی اشاره کرده و وجود این چهار عنصر را در کنار همدیگر بسیار تاثیرگذار و راهنمای راه دانشگاه و صنعت دانستند.
در این برنامه دکتر دیوسالار مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی ضمن بیان نقشه راه حوزه فرهنگی در یک سال اخیر با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانشجویان با توجه به افزایش کمی و کیفی برنامه های حوزه فرهنگی به بیان شیوه انتخاب برگزیدگان حوزه نشریات فرهنگی و علمی پرداخته و کیفی سازی در محتوای نشریات فرهنگی را لازمه تحول در این حوزه یاد کردند.
آنگاه مراد حسینی نماینده نشریات دانشجویی دانشگاه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تحولی نوین در محتوای نشریات دانشجویی را آرزو کرد.
در انتهای برنامه از نشریات برگزیده با توجه به شاخص‌های تعیین شده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نظر داوران جشنواره تجلیل به عمل آمد.
قابل ذکر است این برنامه از هنرنمایی هنرمندان استان و ایجاد فضایی بانشاط بهره برده است.
در حاشیه این جشنواره ۲ دبیرخانه فرشتگان سلامت با محوریت تجلیل از شهدای مدافع سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی با حضور مسئولان استانی و مدیران دانشگاهی در خانه فرهنگ دانشگاه افتتاح شد.



 


معاونت فرهنگی و اجتماعی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3298 بار   |   دفعات چاپ: 224 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر