نسخه جدید صفحه اختصاصی اعضای محترم هیات علمی در پرتال دانشگاه نسخه جدید صفحه اختصاصی اعضای محترم هیات علمی در پرتال دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1399/8/10 | 
قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه خوارزمی:

ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خرسند است به استحضار فرهیختگان گرامی برساند در راستای خدمت به اعضای محترم هیات علمی و پاسخگویی به نیازها و نظرات ارزشمند ایشان پیرامون صفحه اختصاصی اساتید در پرتال دانشگاه، پروژه "ارتقای صفحه اختصاصی اعضای محترم هیات علمی" در دو فاز: "تغییر قالب گرافیکی" و  "تغییر و ارتقای زیرساخت برنامه" در دستور کار این مرکز قرار گرفت. اکنون با انجام اقدامات مورد نیاز در امر طراحی و برنامه نویسی، پروژه مذکور با موفقیت به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد.
 
ویژگی های نسخه جدید صفحه اختصاصی اعضای هیات علمی در پرتال دانشگاه

 طراحی قالب گرافیکی منطبق بر استانداردهای بین المللی برای صفحه اختصاصی اعضای هیات علمی در پایگاه وب (پرتال) دانشگاه براساس نیازها و نظرات اساتید و امکانات و قابلیت­ های جدید صفحه بطوریکه در بسترهای مختلف موبایل و کامپیوترهای شخصی قابلیت استفاده داشته باشد.
 جهت جلوگیری از دوباره کاری ها برای اعضای هیات علمی انتقال اطلاعات آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی از سامانه­ گلستان به صفحه اختصاصی اعضا در پایگاه وب (پرتال) دانشگاه انجام شده است که این اطلاعات شامل:
- سوابق پژوهشی درج شده در گلستان
- سوابق آموزشی درج شده در گلستان
- انتشارات درج شده در گلستان
- برنامه های آموزشی نیمسال جاری و برنامه هفتگی درج شده در گلستان
- مرتبه علمی روزآمد و ...
 تلفیق اطلاعات سامانه ­های آموزشی و پژوهشی گلستان با اطلاعات موجود در صفحه اعضای هیات علمی انجام شده است، بطوریکه اطلاعات درج شده توسط اعضا در صفحه پرتال تغییر نکرده و اطلاعات گلستان در صورت عدم مشاهده در پرتال به آن اضافه شده است.
 خودکارسازی و بروزرسانی حداکثری درج اطلاعات صفحه اعضای هیات علمی از طریق وب سرویس­ های مختلف سامانه های آموزشی و پژوهشی گلستان.
 ساخت خودکار رزومه اعضای هیات علمی براساس مندرجات صفحه در قالب فایل پی دی اف (PDF) به زبان فارسی و انگلیسی (با حفظ قابلیت بارگذاری فایل رزومه توسط اعضا بصورت مستقیم).
  رفع حداکثری الزام مدیریت و بروزرسانی صفحه توسط اعضای هیات علمی.
 حفظ قابلیت مدیریت صفحه توسط اعضای هیات علمی جهت اعمال هرگونه اقدام به حذف، اضافه و یا ویرایش مطالب و محتویات مندرج در صفحه.
 تفکیک فهرست کاربری اعضای هیات علمی از سایر کاربران پایگاه (پرتال) جهت ارائه تسهیلات مختص اساتید.
 باتوجه به درخواست های دانشکده ها، درج "وضعیت استخدامی" به فهرست اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشکده با قابلیت فیلتر اساتید شاغل و پیشکسوت انجام شده است.
 باتوجه به درخواست دانشکده ها درج "تصویر پرسنلی" به فهرست اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشکده انجام شده است.

نحوه بهره برداری از نسخه جدید صفحه اختصاصی اعضای هیات علمی در پرتال دانشگاه

 پیش از عملیات جایگزینی نسخه جدید، امکان بررسی و مقایسه نسخه جدید با نسخه جاری برای شما سروران گرامی از طریق لینک زیر فراهم شده است:
در لینک بالا با جستجوی نام خود و کلیک روی نام و نام خانوادگی می توانید وارد صفحه جدیدتان در پرتال شوید.

در ضمن در صورت فراموشی اطلاعات ورود به صفحه رسمی خود در پرتال می توانید از منو « ورود اعضا» روی آیکن « بازیابی رمز عبور» کلیک نمایید تا اطلاعات ورود، به ایمیل رسمی شما که در صفحه پرتال تان درج شده است ارسال گردد.

با توجه به اینکه این صفحه تستی می باشد لطفاً برای تغییرات صبر نمایید تا بطور کامل این صفحه جایگزین صفحه فعلی شما در پرتال شود.

 
انشاالله ظرف مدت دو هفته مقایسه و بررسی موردنیاز را انجام داده و در صورت بروز هرگونه مشکل، موارد را از طریق فرم زیر به مرکز فاوا اعلام فرمایید:
لازم به ذکر است اشکالات نگارشی و یا ورود برخی اطلاعات بصورت تکراری می تواند ناشی از اشتباه در ورود اطلاعات و یا ورود تکراری اطلاعات در گلستان باشد. لطفاً در این موارد اطلاعات خود در گلستان را اصلاح نمایید.
 <<موفق و پیروز باشید>>     
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 918 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر