دکتر زنگانه اعلام کرد امکان بازگشایی خوابگاه وجود ندارد دکتر زنگانه اعلام کرد امکان بازگشایی خوابگاه وجود ندارد

 | تاریخ ارسال: 1399/3/17 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی دکتر زنگانه معاون دانشجویی در گفتگویی اعلام کرد:
 🟢➖دانشجویان لیسانس و ترم اول و دوم تحصیلات تکمیلی که آموزش آنها مجازی و امتحانات نیز به صورت  مجازی برگزار می شود باید خوابگاه ها را تخلیه کنند.
🟢➖و برای دانشجویان ترم آخر که فارغ التحصیل می شوند و دروس عملی یا آزمایشگاهی دارند نیز با هماهنگی با معاونت آموزشی مقرر شد که در مرداد ماه کلاس های آنها به صورت فشرده برگزار شود.
🟢➖با توجه به شیوع  موج دوم کرونا و افزایش آمار و همچنین مسافرت های دو هفته اخیر که اثرات آن تازه بعد از دو هفته نمایان می شود  باز گشایی خوابگاه  دانشگاه بدون تهمیدات بهداشتی و کاهش تراکم امکان پذیر نیست.
🟢➖بنابراین در گام اول دانشجویان می بایست  نسبت به تخلیه خوابگاه ظرف یک هفته اقدام تا گام بعدی که آماده سازی است انجام پذیرد
🟢➖ بنابر‌این امکان باز گشایی  خوابگاه  فعلا ظرف هفته آتی امکان پذیر نمی باشد و از دانشجویان عزیز خواهشمندیم که برای استقرار در خوابگاه فعلا تعجیل نکنند تا بتوانیم  زمینه استقرار آنها را در یک بستر به نسبت امن تر و بهداشتی فراهم کنیم.
وی در پایان مجددا تاکید کرد که با توجه به شرایط موجود و شیوع مجدد کرونا  فعلا برای هفته آینده استقرار درخوابگاه ها نخواهیم داشت و اطلاعات تکمیلی  به اطلاع خواهد رسید.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1351 بار   |   دفعات چاپ: 137 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر