مراسم بزرگداشت مقام استاد برگزار شد مراسم بزرگداشت مقام استاد برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/2/21 | 
رئیس دانشگاه خوارزمی:"جهت دهی پایان نامه ها و رساله ها به سمت موضوعات کاربری و مأموریت گرا باشد"
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز معلم در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، این مراسم چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به صورت وبینار و از طریق سامانه آموزش مجازی (LMS) دانشگاه خوارزمی با حضور پرشور اعضای هیئت علمی برگزار شد. 
دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در این مراسم طی سخنانی گفت: اعضای هیات علمی باید آمادگی لازم برای ایجاد فضایی متفاوت و متنوع از نظر فعالیت دانشکده ای و گروهی داشته باشند و با آموزش پویا و پیشتاز در جبهه علم می توانند به توسعه ارتباطات استانی، ملی و شاخص های بین المللی دانشگاه کمک کنند. 
استادان دانشگاه باید توجه و جهت دهی پایان نامه ها و رساله ها را به سمت موضوعات کاربری و ماموریت گرا پیش ببرند و زمینه را برای فعالیت های توسعه ای و  فرصت سازی برای در آمد  اختصاصی دانشکده ها فراهم کنند.
رئیس دانشگاه ضمن اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۸ گفت: سال گذشته دانشگاه خوارزمی فعالیت های بسیار خوبی در عرصه های پژوهشی، برگزاری همایش ها، سمینارها و برنامه های فرهنگی انجام داده است و افتخارات استانی و کشوری متعددی توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان کسب کرد، که به واسطه شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۹۸ برخی از برنامه‌های مهم پژوهشی دانشگاه را تحت شعاع قرار داد و برخی از این برنامه ها بعد از کرونا برگزار خواهد شد. وی به بخشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه در پیشگیری از شروع کرونا اشاره کرد.
 دکتر حبیبی در بخشی از سخنان خود با اشاره به چالش بودجه ای و میزان هزینه های جاری و عمرانی دانشگاه و افزایش هزینه ها در این بخش گفت سال جاری سالی است که دانشکده ها و معاونت ها فعالیت های خود را با محوریت درآمد زایی و افزایش درآمدهای اختصاصی باید دنبال کنند.
رئیس دانشگاه خوارزمی از اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت های آموزش مجازی دانشگاه تشکر کرد و در ادامه افزود: فعالیت ها و اقدامات مهمی در حوزه انفورماتیک و مرکز رشد در حال انجام است و مرکز رشد دانشگاه طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد. 
در بخش های دیگر برنامه معاون آموزشی دانشگاه به ارایه گزارش فعالیت های آموزشی پرداخت. معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیر شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده، ارایه کردند.
معرفی و تقدیر از  اعضای هیات علمی بازنشسته و استادان نمونه زینت بخش پایانی مراسم روز معلم در دانشگاه خوارزمی بود.
در این بخش ۱۸ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان استاد نمونه انتخاب شدند و از زحمات ۸ نفر از اساتید که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تقدیر شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1876 بار   |   دفعات چاپ: 175 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر