برگزاری اولین جلسه شورای دانشگاه در سال ۹۹ برگزاری اولین جلسه شورای دانشگاه در سال ۹۹

 | تاریخ ارسال: 1399/2/7 | 
اولین جلسه شورای دانشگاه خوارزمی ۲ اردیبهشت ماه در سال ۹۹ از طریق فضای مجازی و سامانه LMS برگزار شد.
دکتر حبیبی رئیس دانشگاه در آغاز این نشست راه اندازی فضای آموزش مجازی را جزو اقداماتی برشمرد که تاثیرات فراوان آن در آینده مشخص خواهد شد.
دکتر نوه ابراهیم عضو کارگروه پروژه ارتقا ۵ دانشگاه و پژوهشگاه به تراز بین المللی در این رابطه توضیحات مبسوطی از ۱۶ دانشگاه داخلی شرکت کننده در ابن پروژه و همچنین تجارب جهانی در این زمینه پرداختند و در نهایت راهکارهای ارتقا دانشگاه خوارزمی را پبشنهاد دادند.
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه اینده نگاری برای آموزش، فناوری های جدید و تقویت الزامات آموزش مجازی، بازنگری برنامه های درسی، حفظ و تقویت شاخص‌های برند دانشگاه و چابک سازی فرایند پذیرش دانشجوی بین المللی را بخشی از راههای ارتقای جایگاه دانشگاه خوارزمی عنوان نمود.
در ادامه دکتر تنگستانی مدیری حقوقی دانشگاه به ارایه اقدامات و برنامه های انجام شده در این بخش و دوره های آموزش حقوقی لازم برای حاکم شدن نظم مناسب در امور اداری و مالی و حقوقی دانشگاه اشاره نمود.
دکتر عظیمی مدیر مرکز آموزش مجازی به ارایه گزارشی از روند راه اندازی مرکز LMS پرداخت و دکتر عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز به نحوه برگزاری آزمونهای پایان ترم و جلسات دفاع از طریق سامانه LMS پرداخت و گفت ضمن تلاش در برگزاری مطلوب کلاسهای مجازی آزمونها باید متناسب با کیفیت ارایه دروس باشد. در ادامه اعضای جلسه به نقد و بررسی موارد مطرح شده و پرسش و پاسخ پرداختند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2228 بار   |   دفعات چاپ: 242 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر