اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی دستور العمل چگونگی برگزاری کلاس ها اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی دستور العمل چگونگی برگزاری کلاس ها

 | تاریخ ارسال: 1399/1/12 | 
دستور العمل دانشگاه خوارزمی در زمینه چگونگی برگزاری کلاس ها به شیوه مجازی (تهیه شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه 99/1/12)

پیرو تاکید و ابلاغ معاونت محترم آموزشی وزارت عتف، دستور هیات رییسه محترم دانشگاه، و نظرات اخذ شده از شورای برخی دانشکده ها، شورای مدیران معاونت آموزشی موارد زیر را مصوب نمود:
1-  مقرر شد تا اعلام مصوبه رسمی دولت مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها  و امکان برگزاری کلاس های حضوری، کلیه درس های نظری همه مقاطع و همه ی اساتید (تمام وقت و مدعو) بصورت مجازی از طریق سامانه مدیریت آموزش دانشگاه (سماد) به آدرسhttps://lms.khu.ac.ir/   برگزار گردد. استفاده از شیوه¬های دیگر از تاریخ از روز 1/2/99  قابل قبول نمی باشد. 
2-  در خصوص کلاس های عملی (آزمایشگاه و کارگاه) و امتحانات در صورت تداوم وضعیت موجود، متناسب شرایط تصمیم گیری و اعلام خواهد شد. با این حال توصیه می شود که لااقل مباحث نظری و بخش هایی که در سامانه مجازی دانشگاه قابلیت اجرا دارد با استفاده از این سامانه تدریس شود.
3-  کلاس هایی که تا بحال به شیوه¬هایی دیگر غیر از سماد برگزار گردیده است در صورت تایید گروه و دانشکده مورد پذیرش است.
4-  حذف ترم و یا طولانی تر کردن ترم به علت مشکلات پشتیبانی کلاس¬ها و نبود امکانات ضروری رفاهی دانشجویان امکانپذیر نیست.
5-  همانطوری که در اعلامیه های قبلی به اطلاع رسید هر دو شیوه برخط و برون خط قابل قبول است.  در شیوه برون-خط بایستی حداقل از یک پاورپوینتی که صداگذاری شده باشد استفاده شود و بصورت منظم دانشجو ارزیابی شود. لازم است حداقل یک پنجم جلسات برای رفع اشکال به شیوه برخط باشد.
6-  برای راهنمایی چگونگی استفاده از سامانه آموزش مجازی توسط اساتید محترم،  دومین کارگاه آموزشی سماد به مدت 2 ساعت به صورت برخط توسط مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه در تاریخ چهارشنبه 13/1/99 برای کلیه همکاران محترم هیات علمی و پشتیبانان دانشکده ها برگزار خواهد شد، که برای اعضای محترم هیات علمی امتیاز دوره دانش افزایی نیز خواهد داشت.
7-  دومین کارگاه آموزشی برخط سماد برای دانشجویان محترم نیز روز پنجشنبه 14/1/99 توسط مرکز آموزشهای آزاد و مجازی برگزار خواهد شد.
8- فیلم کارگاه آموزشی سماد که بصورت ویژه برای کارشناسان پشتیبان دانشکده ها در تاریخ یکشنبه 10 فروردین برگزار شد در آدرس http://yekupload.ir/b6fbcc28a72d508d/SPW.mp4 در دسترس است. 

 
با آرزوی موفقیت
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی
1399/1/12



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4109 بار   |   دفعات چاپ: 361 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر